Επικοινωνήστε μαζί μας, στείλτε μας τα άρθρα σας και ότιδήποτε θέλετε να σχολιάσουμε ή να καταγγείλετε στο email: bluewhitepassion@gmail.com

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

"Είμαι εδώ για το παρών και το μέλλον..." είπε ο Ανδρέας Πάτσης

Με νέες του δηλώσεις στον Blue Star fm 105,1 και στην εκπομπή "Σφύριξα κι έληξες", ο πρόεδρος της Νίκης Βόλου και μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ κ. Ανδρέας Πάτσης, έκανε σαφές για μία ακόμα φορά ότι η Νίκη βρίσκεται μπροστά σε μία μεγάλη, τεράστια ευκαιρία!
Το εγχείρημα είναι δύσκολο, αλλά ωραίο, όμορφο, με όραμα και ελπίδα, με χαμόγελο αισιοδοξίας...

"Είμαι εδώ για το παρόν και το μέλλον..." Είπε με νόημα ο Ανδρέας Πάτσης, που αποκάλυψε ότι μέχρι και σήμερα η ΠΑΕ έχει 150 μετόχους.
"'Ήμαστε σε τροχιά πολυμετοχικότητας... Έχουμε 150 μετόχους, έχουμε δώσει παράταση στην ΑΜΚ ως το τέλος του μήνα και μέσα στις ημέρες θα δημοσιοποιήσουμε και τα ονόματα των μετόχων.
Όλων αυτών που εμπιστεύονται το όραμα, όλων αυτών που συμμετέχουν και συναποφασίζουν!
Είμαι στην Νίκη για να φτιάξουμε ωραία πράγματα, τα οποία και θα αφήσουμε παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές, αφού κανείς δεν παίρνει τίποτα μαζί του.
Θα βάλουμε τις βάσεις για να έχει η Νίκη αυτό που αξίζει στην ιστορία και στο αθλητικό γίγνεσθαι!
Όσο για ορισμένους που θέλουν να μείνουν πίσω, αυτούς θα τους προσπεράσει η ιστορία...
Τα... παραμάγαζα μέσα στην Νίκη τελείωσαν!
Ο κόσμος ας αποφασίσει το πως θέλει την Νίκη... Εγώ είμαι εδώ για το παρών και το μέλλον, δεν με αφορά καθόλου το παρελθόν...".

  

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου